3.5 aylık bebeğim var kız uyumuyor gündüzleri, sürekli uyutma halindeyim kucakta sallamaktan kollarım koptu beşiğe koyuyorum 30 dk sonra ayakta isitiyorum ki şöyle 1 2 saat uyusun ama yok gündüzleri sürekli salla uyut uyansın tekrar uyut şeklinde geçiyor günlerimiz , uyumayınca kızıyorum sesimi yükselterek ninni söylüyorum bağırıyorum yani bi nevi sonra çok üzülüyorum kendimden utanıyorum nasıl böyle biriey yaparım ne biçim bi anneyim diye düşünüyorum lütfen biri bana yardım etsin ben artık kızıma yetememe hissinden çok yoruldum işe başlayınca onu nasıl bırakacağım birşeyşer düzene girmeden nasıl bırakacağım diye düşünüyorum