Ekininannesi Kızlar bebeğim 36 günlük. Memeyi acıkınca güzelce alıyor yaklaşık 10 dk da memenin üzerinde duruyor ama ondan sonra bir şeyler oluyor. Ağlıyor, bağırıyor,elleriyle resmen yırtınıyor. Doydu mu diye düşünüyorum ama bunları yaparkende bir yandan da aranıyor. Memeyi vermeye çalışınca daha çok kızıyor. Neden böyle? Bir fikriniz var mı?
ilknurcelik Ekininannesi gaz sancısı biz çok yaşıyorduk o aylarda. Kalkıp biraz dik gezdir gazını iyice çıkar sonra devam et