Cinar_bebek05 1 ay 20 günlük bebeğim var. 15 günlükken 7 gün kaka yapamadığı için Dr maflor vermişti 2 gün snra yaptı şişe bitene kadar kullanabilirsiniz demişti. Şuan şişe bitti kullanmama gerek var mı acaba?
1anne1bebegi Cinar_bebek05 ben gaz damlasını bırakınca maflorun mavi kutusuna yani probiyotige geçtim su an 15 aylık hâlâ kullanıyorum
minnakkurabiyeler Cinar_bebek05 eğer dediğimiz probiyotik ise onu her zaman kullanabilirsiniz çünkü hiçbir sakıncası yok bağırsak düzenleyici o ama vücudu alismasin diyorsaniz durumunu takip edin vermeyin 6 aydan sonra günlük yoğurt yedirmeye özen gösterin
Cinar_bebek05 1anne1bebegi anladım ben ikisini birlikte kullanıyorm. Dr haftaya kontrol sorayım bakalım