Kızlar isim 4te bitiyor normalde ama 4.15 4 bucuga kadar uzuyor bazen çıkamıyorum bebeği bakicidan almaya gitmem gerekiyor uzun yol bir de oraya gidene kadar da zamanımı alıyor bu şekilde yasal mı yani bi mesaiden en fazla ne kadar geç çıkabilirim benim gibi olan arkadaşlarım 4 olunca çıkıyor