okasannn Kızlar emzirirken 3 aylık veya aylık iğne kullanan var mı hangisini kullanıyorsunuz bir fikir lütfen doğum kontrol hapını bıraktım sürekli kanama yapıyor hiç adetim bitmiyor diye
1anne1bebegi okasannn emzirirken 3 aylik kullanılıyor canım aylık iğne kullanılmıyor ama keşke spiral taktirsan bunlar hormonu etkiliyor
Sevde_Efe41 okasannn ben 3 aylık iğne vuruldum ama ismini hatırlamıyorum hatta yarın 2. yi vurulcam yan etkileri cok fazla ama mecburum vurulmaya iğne olduktan sonra tek bir sefer adet oldum oda 6 gün boyunca sadece abdes bozar şeklinde oldum
okasannn nazlimom_ hangi yan etki yapıyor canım sende kafam çok karıştı yani bu korunma yöntemi bulmak ne zor şey
okasannn Spiral ile hamile kalanı görünce bu gözler hiç istemedim spirali o yüzden hap kullandım ama o da 3 ay olacak acayip kanama yapıyor düzene girmedi
1anne1bebegi okasannn canım birtek spiral değil ki aylık iğne 3 aylik spiral kondom hap hepsi ile kalan var nasip meselesi bu tamamen tüpünü bağlayıp hamile kalan bile var ;)
nazlimom_ okasannn ben taktırmadım da doktora sordum adet gecikmesi bacakta varis kilo alımı yapar dedi bizde prezervatif+geri çekilmeyle korunuyoruz olcağı varsa zaten oluyor😁
okasannn Sevde_Efe41 yani hiç adet olmamak da kötü tamam bakalım artık düşünüp bi karar verip yaptırmam lazım bu iğneyi deneyim en azından
okasannn 1anne1bebegi o olursa çocuk dünyaya gelmeyi haketmiş 🤣en korktuğum şey Allah isteyene versin
okasannn nazlimom_ biz hem kondom hem hap öyle korunuyorduk ben hapı bırakınca işte kondoma güvenmiyorum 😄garantilemek istedim ama olmadı