Şu aralar durduk yere bi ağlama krizine giriyor susmuyor meme veriyorum yok bana mısın demiyor en son kucağıma alıp emziriyorum duruyor. Bensiz durmuyor dun babasindaydi ayakta gezdiriyordu hiç susmadı oğlum hep ağladı ver dedim en son ben wc deydim oturttum kucağıma durdu bana çok mu bağlanmış anlamadım neden bu aralar böyle hiç çözemiyorum