Şu an küçük bir bebeğim var, 30 lu yaşlarımın da başındayım, bakarken de bazı anlarda zorlanıyorum ve ikinci çocuk düşüncesinden gittikçe uzaklaştım, benim kardeşlerim var ve onlarla paylaşımım iyi, bir yandan bebeğimin tek kalması beni düşündürüyor ama bir çocuk daha yaparsam ben benlikten çıkacağım sanki, tek çocuk olan anneler benim de bir kardeşim olsaydı diyor musunuz, yoksa diğer akrabalar arkadaşlar yetiyor mu size