Semihbebek1 İlk 3 ay bebeleg gold kullandım çok gazliydi dedim mamayı değiştireyim hipp organik comforta geçtim onu bebeğim asiri kustu sonra mama yememeye başladı sonra dedim tekrar bebeleg golda geçeyim en azından onu yiyor ama suan yine gazlı ve eski iştahı yok yemiyor zorla yiyor günde maksimum 200 cc içiyor toplam günde .. ne yapmalıyım çaresiz hissediyorum başka mamaya mı geçeyim hipe mi geçeyim en azından gazı az oluyordu ay valla ne yapacağımı bilemedim 4 aylık Olacaz ne gazmis hala bitmedi
[silindi] Semihbebek1 baby goat deneyebilirsiniz.Palm yağı falan da yok içerisinde gaz da yapmaz şans vermelisiniz bence
Asyam01 Semihbebek1 benım bebegım 4 aylık 1 aydır mama veriyorum günde 3 kez gece vermıyorum ayrıca emzırıyorum diye de ilk aptamıl 0-6 ay kullandım içiyordu sıksyetımız yoktu aslında ama baktım mama su günü erımıyo hıpp orgsnıge geçtim daha 4 5 gün oldu ilk içirdiğimde gazı oldu ağladı söndü iyi içiyo zaten günde 8 100 cc 2 3 kez içiriyorum emziriyorum ayrıca diye
gsln22 ben 3 ay hiip organic combiyotic kullandım,1 aydır aptamil prosyneo kullanıyorum daha memnunum. deneyebilirsiniz gazına hiipten daha iyi geldi
Semihbebek1 gsln22 iyice kötü eder diye korkuyorum bebeği bilmediği bir tat aptamil hiç içmedi ondan , zaten suan biberon reddi de var . Aptamil için hep çok gaz yapıyor diye okudum korktum onu hiç almadım o yüzden
gsln22 Semihbebek1 mama değişirken bende çok tedirgindim anlıyorum. aptamilin normal serisi değil bu dediğim gaz için ayrı bir seri aptamil prosyneo diye bakarsanız kendi sitesinden ya da eczaneden sipariş verebilirsiniz düşünürseniz başka bulamazsınız internetten almamanızı tavsiye ederim
Semihbebek1 2kiz yani daha mı çok sever bebek suan zorla içiriyorum çünkü bebelagi ve aşırı gaz yapıyor zorlanıyor bebeğim
2kiz Semihbebek1 evet içer ama memeyi tamamen reddedebilir çünkü anne sütü gibi değil daha tatlı benim büyük kızım da öyle oldu Aptamil en iyisi dediler aldım tadı daha tatlıymış anne sütünden de memeyi reddediyordu
Semihbebek1 gsln22 tekrar hipe doncem en azından gaz yapmıyor kusuyordu ama insaalah kusmaz ne zor bir süreç 🥹
Semihbebek1 2kiz ya ben artık o kadar yoruldum ki içsin de ne içsin moduna geldim karnı doysun , meme reddi mama reddi red üstü red psikolojim bozuldu benim , hipp aldık tekrar inşaallah devamlı onu içer
Semihbebek1 Asyam01 benimki içmiyor işte karni tok gibi davranıyor iştahı yok günde toplam en fazla 200 cc içiyor günlük toplam yani halbuki 900 cc flan içmesi lazım neyse zamanla düzelir insaalah umutluyum