ipekvera 2.Hepatit B aşısı sonrası bebeğim yeşil kaka yapmaya başladı. Aşı sonrası çok ağladığı için emzirdiğimde de üç dört kere boğulacak gibi oldu. Ağladığı için mi yoksa aşının bir yan etkisi mi bilmiyorum. Ama bu yeşil kaka normal mi?
Deletedmom_79 ipekvera anne sütü alan bebeklerde yeşil kaka normal, aşıdan bağımsız aslında. Denk gelmiş, için rahat olsun.
Adn- Aşının yan etkisi olduğunu düşünmüyorum Demir ilacı alıyor ise de kakada renk değişikliği yapabilir . Kaka devam ederse doktoruna danış bence. Bebeğimden biliyorum Yeşil köpüklü mukuslu ( sümüksü yapıda ) olan kaka , gürültülü kaka =Alerji kakası