Hilalasenaa Kızlar selam oğlum 11 aylık sleppy kullanıyoruz 1 Aydır geçmeyen pişik var mantar gibi oldu doktora gittik bez değiştiricez fakat pamuklu bez olsun çok nemli tutmasın dedi öneriniz nedir 😮💨
Elifumay_devrilmez66 Hilalasenaa Molfix kullanıyorum ben sleepi bizde de pişik yaptı Molfixe geçtik geçeli şükür pişik olmuyo çok
DuyguAsel23 Hiç tartışmasız prima premium care. Kızımdada idrar yolu enfeksiyonu vardı doktor nemli olmaması lazım dedi bu beni önerdi ve keşke doğduğundan itibaren kullansaymışım bu bezse diğerleri ne diye düşündüm mükemmel bişey
Barlasveannesi23 Hilalasenaa benimde öyleydi molfix kullanıyordum primaya geçtim w günde geçti 😃 kanıyordu resmen çocupun artık birde ıslak mendillerdende çok oluyormuş bi ablamın tavsiyesi İslak mendili yıkayıp öyle silitorum poposunu dedi birde üzerine kurulayıp öyle kapatıyormuş denedim gerçekten iş görüyor ben birde krem olarak trosyd ile hameran karıştırıyorum bir kapta birazda zeytin yağı koyuuorum onu sürüyorum çok iyi geliyor
hepoyleolurzaten_ Hilalasenaa Benim oğlumda da Sleepy pişik yapmıştı, Baby Turco ya geçtik 20 aydır bi sorun yaşamadık