ZeynepEceninAnnesii Mom104 bende kaktüs ve anne eli aldım gelmesini bekliyorum :) bizde memnun kalırız umarım.
Unicorn Mom104 kokusu falanda yoktu hiç kaynattım kullanmadan önce,nerdeyse her gün sirkeli suda vekletip kaynatıyorum çok kullanışlı
Mom104 Dnyglclk kaşınan damaklarla başımız dertte inşallah bizde memnun kalırız emzik ve biberonu ağzına değdiği anda öğüren bi bebeğim var tat ve kokusu yok diye okudum siz öneriyormusunuz ?
Dnyglclk Mom104 yani soyle soyleyim benim oglumda emzik ve biberon tutmadi hep ogurdu ama bunu hic elinden dusurmedi hem kaktus hem el var di kaktusu daha rahat tutuyodu ama kaybettik birsuru dis kasiyici aldim cok sert geldi bu yumusacik cok guzel
Dnyglclk Mom104 hic kokuda yok onu atlamisim sirkeli suda guzzelce kaynattim arada bir hala kayynatiyorum hic koku falan olmadi zaten piyasadaki en guvenilir urunlerden markalardan biri oioi