Bebeğim 40 günlük doğduğundan beri sarılığı var bir türlü geçmedi artık canımı sıkmaya başladı bu durum gerekli testler yapıldı sıkıntı yok doktor kendi kendine geçmesini beklicez dedi ama ben artık geçsin istiyorum elleri ayakları bembeyaz olan çocuğun yüzü kara sarı.emzirmeye ek mama versem daha çabuk mu toparlar doktor mama verme sütün yeterli diyor ama bir türlü toplayamadı çocuğum birde süt emen çocuğa ekstra mama verince meme reddi falan yapar mı acaba