aslincr Merhaba kizlar 1yasindaki bebeğim hasta burnubakiyor çok tıkalı.serum fizyolojikle açıyoruz ama hiç faydası olmuyor tekrar tıkanıyor.Gece uyuyamadı bile hala öyle . Başka nasıl geçer bu durum .bildiğiniz doğal yollar var mı ?
Sennurrr aslincr nebülizatör tavsiye ediyorum mutlaka alın. Sıcak banyo yaptırın buharda açıyor günde bir defa aspiratör ile çekebilirsiniz ama çok yapmayın zararlı