Biz 3 aylıkken klipsli yaptırdık sadce ilk çişini yaptığında 1 saat ağladı bide yaz günüydü arabada çok terledi ve bunaldı çocuk o yüzden oonun dışında hiçbir sıkıntı yaşamadık 3 gün sonra aldılar ağlamadı bile kantaron yağı kullandık bı sure çok çabuk iyileşti şuan da bı sıkıntı olmadi yarım saat bile sürmedi işlem sadece bir hafta karton bardak kullandık zarar vermesin diye çok çabuk iyileşti zaten sonrasında iyiki küçükken yaptırdım dedim