Seymatotan Kızlar bebeğim 52 günlük hangisi daha iyi klipsli sünnet mi yoksa dikişli mi bide çamsakura devlet hastanesinde sünnet yaptıran var mı
irmrdnmzz Seymatotan çam sakura dahil tüm devlet hastaneleri 5 yaşından önce sünnet etmiyormuş bende araştırırken öğrendim hatta ilk aradığım yer çam sakuraydı başakşehirde oturuyordum o zaman, sonra Arnavutköy hospital de yaptırdık çok memnun kaldık
Senosaslan Seymatotan biz klips ile 3 aylıkken yaptırdım senin ki daha ufak mış ilk dün ve ilk çiş zor oluyor ağlıyorlar tabi doğal olarak ama klemp çıkınca birazda olsa rahat
Ozlem2904 Seymatotan kesinlikle dikişli… biz klampli yaptrdik ilk mahvoldu oğlum 3gun sonra cikcak klampi 24saat dolmadan cikardilar kanama durmadi b türlü 4 5gun kliniğe gt gel yaptık en son dikiş attılar öyle iyileşti. Çok pişmanım klampli yaptrdigima
Annis-ogul Seymatotan yeni yni şeyler icat ediyorlar .kac tane prof klips yaptıran çocukların büyüdüğünde cinsellikle cok problemleri olacağını söyledi. Eski usul varken digeeri saçmalık bnce. Riske girmeye ne gerek var .
Seymatotan irmrdnmzz aaa randevu almıştım cerrahiden boşuna gitmeyeyim o zaman ama Taksim eğitim araştırma 70ile 90 günlük iken yapıyormuş sordurdum oraya
sfnr0 irmrdnmzz merhaba bende başakşehir de oturuyorum doktor adı ve ücretini öğrenebilir miyim acaba
irmrdnmzz Seymatotan ben direk telefondan bilgi aldım sizin gibi cerrahtan randevu alırken sebebini sordular sünnet dedim yapılmadığını söylediler 5 yaşından önce
Seymatotan irmrdnmzz bende ulaşmaya çalışıyorum şimdi hastaneden hastaneye değişiyor olabilir belki hastane uzak bize Güngören’de oturuyorum boşuna çocuğu oraya götürmeyeyim
Guvercnn Kesınlıkle dikişli olan klps kalıyor bebekte sonra çıkıyor dikişli çabuk ıyılesıyor bızde yaptrcamız zaman çok arastrdık en son doktor dikişli olanı önerdı ve bızde onu tercih ettık sızde bı sorun tavsiyelerine göre karar verırsınız
Seymatotan Ozlem2904 inşallah iyi bir doktor bulabilirsem daha büyümesen yaptırmak istiyorum 6 aylık olmadan
irmrdnmzz sfnr0 merhaba :) Arnavutköy hospital İsmet Güden :) bebeğimi almakla vermek arası max 15 dk sürdü gülerek giden bebeğim gülerek geri geldi hiç ağlamadık çok rahat atlattık kremsiz ağrısız :) iyi ki diyorum
Seymatotan Annis-ogul onu bende okudum normal lokal anestezi ile yaptırıcam ama devlette mi yaptırsam özelde mi karar veremedim
Baybarsinannesi Annis-ogul pardon hangi doktorun aciklamasi var atarmisiniz? Ben yaptirdim klipsle ve arastirdim oyle bi aciklama goremedim rica etsem atarmisini? Burdan kulakdan dolma bilgilerle yaptıran kisileride uzmeye hakkiniz yok eger kanitli varsa atin lutfen.
Ogretmennnnn_____ Annis-ogul rica etsem klipsli yaptırmanın cinsellik problemi oluşturacağını söyleyen Prof yazısını burada paylaşırmısımız kaç tane dediğinize göre fazla Ca var merak ettim ben o kadar araştırdım nasıl denk gelmedim
gurbetcimami Seymatotan ya bana klips daha acılı gibi geliyor işkence eder gibi sanki o yüzden dikişliyi tercih edeceğim
Seymatotan gurbetcimami kanamasın ağrısız diye durmadan karşıma reklam çıkıyor ama bir bilgi sahibi olmadığım için fikir almak istedim 🫶🏻
gurbetcimami Seymatotan ben de ilk duyduğumda aa ne güzel bizde böyle yapalım dedim sonra gittim bi izledim izlerken benim canım acıdı 😅
Annis-ogul Seymatotan hic fark etmez cnm önemli olan seçeceğin doktor. Onu da sikayetvar dan bak ya da doktora daha önce giden kişilere sor .
Guvercnn Seymatotan ben Ankara’da baglum tıp merkezınde Erkan beye yaptırdım oranın başhekimi doktorlarına yaptırmıyor bızzat kendi ilgileniyor ve watsaptan ıstedgnz an size dönüş sağlıyor