Merhaba kızlarım nasılsınız umarım hepiniz bebitolarınızla çooook iyisinizdir 😊 Şimdi kızım 8 aylık olucak ve çoook hareketli beşiğinden düşecek diye korkmaya başladım çünkü artık doğrulabiliyor tutunup beşikten güç alıp kalkabiliyor. Park yatak almaya karar verdik aldığınız ve memnun kaldığınız ürünler var mı fiyat aralığım yok sadece kaliteli olmasını istiyorum 😊 Bu arada hepimizin mübarek Mevlid Kandili mübarek olsun ❤️😊