Kitapkokusu Guzlk V12 kullanıyorum, 15e göre hazne küçük ama bir evi rahatlıkla süpürür. V12de tuşa sürekli basmanıza gerek yok bu sebepten tercih ettim bende bir de v12 daha hafif diyorlar. İkisini de alırsanız memnun kalırsınız zaten.
Zera V12 kullaniyorum ben cok memnunum, tusuna basili tutmamak icin V12 tercih ettim. Cekim gucu vs cok iyi V15 e gore filtresi kucuk ama filtreyi temizlemek zaten cok kolay.
Guzlk Tek farkı haznesiyse temizlenir bence tuşuna basılı tutarak süpürülüyorsa v 12 mantıklı o zaman ondada ted ışık var dimi kızlar