Kızlar yumurta tavası aşırı çizildi bende artık zararlı diye kullanmıyordum tam atacakken oğlum kendi kendine oyun kurdu. Ya diyorum atmasamda ona o tavayı oyun tavası olarak bıraksam olur mu? Ama işte aklıma zararlı olabileceği geliyor baya çizildi ve oynarken illa eli falan değiyor yani. Atmalı mıyım zararlı mıdır? Yoksa aman canım saçmalama sonuçta ondan yemek yemeyecek oynasın mı ?
Ya aslınsa postu açmayacaktım ama yok efendim kanserojen yok efendim şöyle zararlı falan ay bilemedim 🤔