Bebeğim yapmaması gereken şeyleri yaptığında hayır annecim olmaz filan diyorum neden olmazını anlatıyorum bazen dinliyor bazen dinlemiyor beni, daha 14 aylık ama istediği olmadığında ağlama krizine giriyor morarırcasına nefessiz kalıyor sakinleştiriyorum ortamdan uzaklaştırıyorum, ama her istediğini ağlayarak yaptırmasınıda istemiyorum kısaca bebeğime hayırı nasıl öğretebilirim ?