Ria(spiral) taktırdım 1 hafta önce doktor hatasıyla kaymış şuanda karnımın içinde yumurtalıklardaydı sonra bagırsaklarımın oraya gitmiş şimdi ise bir damarın yanında duruyor ben haraket ettikçe oda yer değiştiriyor takan doktor bile ameliyatı yapamıcanı söyledi özel bir cerrahla görüştüm aynı durumu yaşayan varmı nasıl oluyor ameliyat süreci 2 tane hastaneye gittim riskli oldugu için ameliyatı kabul etmediler çünkü bagırsaklar çok hassas oldugu için çıkarken zarar görme riski var hatta başka yerlerre zarar vermişmi orasıda belli değil asla aklıma gelmezdi böyle birşey aynı durumu yaşayan varmı acaba sizde taktırmak istediğiniz zaman lütfen dikkat edin ve iyi bir uzmana taktırın