10,5 aylıgız yaklaşık 2 aydır gece saat başı bazende yarım saatte bir kalkıyor gündüz uykuları kısa kısa hep kucak istiyor bu aylarda uyku gerilemesi falan var mı yoksa benim bebik mi huysuzlugu huy edindi cok yoruldum fiziken ve ruhen sizin bebeklerde durumlar nasıl?