Mirrannnmardin
Şuanda atamam her yer her yerde. Salon gibi değil 😂 Benimkilerde yiyorlar ama ya salondaki yemek masasında ya da mutfaktaki masada. Gezerek yememe kuralını aşılayabildim şükür.
Bazen boya falan oluyor. Koltukları siliyorum, halıyı makineye atıyorum. Perdelere stor olduğu için bir şey yapamıyorum halıcılar yıkıyor ama zaten perdeleri ellemiyorlar.