stella Kızımın gözleri çapaklanıyor hep. Enfeksiyon var sanırım. Göze sıra bulamıyorum iki gündür. Aile hekimi ya da çocuk doktoru yazar mı göz damlası?
Ceycey001 stella saglık ocagı yazıyo direk gidin bizimde olmustu ilk dogdugu zamanlarda yazdı cok iyi geldi