Karpuzlufistiksarma Arkadaşlar merhaba ben oğlumun ismini küçük bi şekilde yaptırmak istiyorum ama bana bi fiyat verdiler bana çok geldi yaptıran anneler bu dövme fiyatı nedir ? 4 harf olan bi isim
Themom_ Karpuzlufistiksarma 1000 tl’den acıyorlar makineyi en ufak bir yazı sembol 1000 tl kızımın ismini yazdırdım 1000 tl ödedim kücücük yazıya
Pol34 Karpuzlufistiksarma iğnesi makinesi vs fiyatı normal. Kaç sene önce arkadaşım minicik bir şey yaptırmıştı 500 tl ödemişti
Aslanim Karpuzlufistiksarma İyi fiyat. O harfine bakmıyor 10 harfte yazdırsanız çok fark etmeyecektir. Makine açılış ücreti diye geçiyor dövmecilerde.
35lavanta Karpuzlufistiksarma Biraz fazla değil mi o fiyat ya şuan güncel fiyatı bilmiyorum gerçi ama sadece isim için yinede bana fazla geldi
Karpuzlufistiksarma 35lavanta bana da falza geldi ama normalmiş Hem küçük hemde renksiz olcak bide ama bilmiyorum artık 1000 tl çok yani
35lavanta Karpuzlufistiksarma Dediğim gibi güncel fiyatlardan haberim yok en son dövmemi 19 yaşında yaptırmıştım sanırım şidmi bende çocuklaeımın adını ve doğum tarihini istiyorum tanıdık dövmeci bulmak şart oldu desenize 🤭🤭
Sudecmn Karpuzlufistiksarma Ben kendi dövmelerimi ve eşimin bi kaç dövmesini kendim yaptım istanbuldaysanız ücretsiz yapabilirim isterseniz😊
Karpuzlufistiksarma Sudecmn ya keşke bu postu 3-4 ay önce açsaydım istanbuldan Elazığ’a geldik 😄 6 yıl kadar istanbuldaydık
Karpuzlufistiksarma 35lavanta aynen yani fiyatları normal demişler ama bana normal gelmedi açıkçası yani hani şekil resim vs olur ama minik bi isim o kadar olmaz ama bilemedim