Kahvedelisi63 3 gündür benim oğlumda ishal bugün sabah sağolsun kaynım kastaneye götürdü bizi acilden sıra vermediler polikliniğe gönderdiler sıra var oraya gidin orda bakmazlarsa burdam kayıt açarız dediler gittik doktor 2 tane krem verdi krem neden dersen ishalden pişik oldu çok fena ve artık dün gece sabaha karşı 2 de karnım acıyo diye ağlayarak uyandı dolven verdim elimi karnına tuttum tekrar uyudu bide verdiği ilaçları söyliyim ben sana bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama benim oğlum 2 yaşını 1 buçuk ay geçti zincofort(vitamin şurubu) hamazing ve travazol pişik kremi bide bağırsak düzenleyici olarak reflor verdi yoğurt veya içeceğin içine karıştırıp içiriyosun yada yediriyosun