Kizlar spiral taktirali 2 ayi geçti. Taktirdiktan 1 ay sonra kontrole gittigimde doktor cok iyi yerlesmis dedi. Dogumdan sonra adet olmadim suan lekelenmem var spiralden kaynaklimi acaba kayma felan olmamistirr demi kontrole gidicen de annnemlerin yanindayim eve gidince gidicem . Siznde lekelenmelerknjz oluyor mu??