acemiann Kızlar 40im bitmek üzere randevu alıp gitsem direkt takarlar mı yoksa daha erken mi derler en erken ne zaman taktirdınz ?
BenMathilda acemiann en erken doğum sonrası 40.Gün taktırdım ama özelde. Erken demedi en uygun zaman dedi
acemiann BenMathilda devlet belki hemen yapmaz dedim burda anne çocuk sağlığı merkezi var o yapmadı dün gittigimd 37 günlüktü bebeğim 2 3 aylık olunca takarız dedi ozel çok pahalı geliyo bize devleti de bilmiyorum 2. Sezeryanimdi
BenMathilda acemiann bana kadın doğum doktoru yapar gibi geldi illa ama bilemedim. İnşallah bilen biri çıkar