Anonim41 Tertemiz, faturası ve kumandasına kadar duran bir ürün. Bebeğim 4 aylık oldu artık kullanmak istemiyor o nedenle satıyorum. Ürünün resimleri ektedir.
Anonim41 Anonim41 yeri geldi içinde uyudu, yeri geldi içine koyup işimi yaptım. Gerçekten iş görecek bir ürün kesinlikle tavsiyedir. Şuanda daha dik bir ana kucagina geçiş yaptığım için satıyorum. Herhangi bir sorunu yok
aysmom1 Bende de aynısı var, dediğiniz gibi ilk başlarda aşırı işe yarıyor 😊 almak isteyen olursa yazayım dedim
aysmom1 lemanpkr1 ben satmıyorum, kızım 3 aylık biz doğduğundan beri kullaniyoruz. Hanimefendi yazmış ya almak isteyen olursa memnunum diye belirttim.