Biray kusura bakmayın tlfnum bozuk olduğu için yeni giriş sağladığım uygulamaya geç dönüş yaptım pirinçleri bekletiyorum suyun içinde suyunu buz kalıplarına döküyorum içerisine gül yağı ve kaysı yağı bi damla döküp buzlukta donduruyorum haftada 2-3 defa uyguluyorum çok memnun kaldım ben ve şuan hiç lekem yok birde güneş kreminizi ihaml etmeyin