Nur2021 Baharat5561 cildinizi kurutmayan guzel bi temizleme jeli kullanin, c serum kullanin, goz cevresi kremi kullanin, tonik, gunes kremi kullanin. Ayda bir cilt bakimi yaptirin
Theodora Baharat5561 leke tedavisine baslamak icin en iyi zaman aslinda kis mevsimi. Cildiye’ye gidin verdigi kremleri duzenli kullanin gecer. Arkadasimin vardi gecti hepsi vallahi adini unuttugum meshur bir merhem var leke icin kullaniliyor. Onu kullandi.
Kuzeyinanesi Gunes kremi her zaman kullanıyorum.Yaz kış.Ve benimde büyük lekerim vardı.The purest leke serumlarini ve tonigini kullanıyorum.Alnimdaki gerçekten geçti diğer lekeler ise göz çevresinde olan renkleri açıldı ve geçmeye başladı.Bunu gördükten sonra duzenimden asla sasmadim.insallah hepsi geçecek.
Eylulbusrasamet Baharat5561 merhaba canım ümranto diye bir fenomen var biliyormusun bilmiyorum ama yeni ürünler çıkardı çogu ürünlerini aldım ve memnun kaldım özellikle cellderm kremi ve serumu ve yumurta maskesini kullandım düzenli oarak kullanmama rağmen ilk defa sonuç aldığım bir ürün buldum uzun süredir geçmeyen sivilce ve siyah nokta be gebelik lekelerim vardı ve suan tertemiz oldu cildim kesinlikle tavsiye ederim trendyolda da kendi sayfasındada satışları mevcut yorumlarına bakmanı önerirrim aynı zamanda istagram da da reklamını yapıyor sürekli kampanyalar düzenliyor uygun fiyatlıda tavsiyemdir
hhacerozer Eylulbusrasamet lekelerin hamilelik lekesi miydi ve leke için hangi ürününü kullandın acaba
Kurabiye_123 Biricikyavrum bende çillerden çok rahatsızım aslında çok yok ama sevmiyorum. Güzellik merkezlerinde leke çil tedavisi yapıyorlar oraya gitmeyi düşünüyorum.
Eylulbusrasamet hhacerozer evet hamilelik lekeleri oluşmuştu hatta dün aklıma geldi göğüs arasında da siyah 1 tl kadar bir leke oluşmuştu dün leke serumunu o kısma uyguladım epeyi açmış rengini sonuç alacak gibiyim leke serumu yumurta maskesi cellderm yenileyici kremini kullanıyorum cildim tertemiz oldu birde sivilce çıkıyor sıksamsa sıkmasamds kuruyunca bildiğimiz deri altı siyah ben oluyoşuyırdu çene altında çok fazlaydı bir sürü şey denedim geçmedi şükür tertemiz şuan
1gulceninannesi Beyzanrrrr evet biraz öyle bir doktora danışıp al istersen cilt tipine uymazsa boşuna o kadar para verme
Busra986532 Baharat5561 ablam madacasol diye krem kullanmıştı geçmişti. Hatta bıyığını ağdada yaktılar kuaför çok kötü kahverengi leke olmuştu kullana kullana geçti
Biray 1gulceninannesi öncesi ve sonrası ni cekermisiniz lütfen bende aynı durumdayım fiyatlar çok yuksek gerçekten memnun kalırsanız bende almayı düşünüyorum
1gulceninannesi Biray çekerim ama hiçbir ürün kısa sürede etki etmez en az 1 ay sonra sonrası yapabilirim 😁
Denizdengelen Baharat5561 Baharat5561 Benimde hamileyken kırmızı lekeler oluştu yüzümde, oğlumu emzirirken ilk çıkan sütü (kolostrum) yüzüme sürdüm 3 gün ve hiç bir iz kalmadı
sibel39 Baharat5561 benjm yüzümde ciddi kararmalar oldu ama yüzüme hiç bise kullanmadım kendiliğinden geçti
ettyymom Yasirefeninannesi benimde yanaklarımda hamilelik kararmaları var çok krem serum kullandım geçmedi çillerimde var kuş burnu yağını duymuştum ama kullanmadım trendyol yorumlarında genelde kuş burnu çekirdeği yağı alınmış o mu sizde etki etti yoksa kuş burnu yağımı
Yasirefeninannesi ettyymom yok ben kullanmadım daha ama kullanmak istiyorum Instagram da organik ailem diye sayfa var o kişiden gördüm
Biricikyavrum Kurabiye_123 inşAllah güzel sonuçlar alırsın Maalesefki bende çok var güneşe çıkınca daha da belli oluyorlar bir de sinir oluyorum İ