bireylulmeselesi_ az değil canım üzme kendini normal. benimkide 2 ay 10 günlük 6900 biraz önden gidiyor ama anne sütü aldığı sürece korkma hareketlenince atar dedi doktor pek erken doğumla alakası yok bu kilonun her bebeğin bünyesine bağlı ve genetik olduğunu düşünüyorum benim oğluma 35+5te doğdu ama çabuk toparladı bide babasıyla bende biraz iriciğiz. Milletin lafına hiç bakma İnan şimdi banada çok emzirme Bırak ağlasın diyene mi ararsın soranlara 6 aylık de nazar olur diyene mi, he deyip geçmek lazım yoksa insan canını sıkıyor doktorlar ne diyorsa onu dikkate alalım