1bebi1anni Seaaaa istanbulda yaşadım çalıştım ama o trafik o kalabalık beni o kadar boğuyordu ki bir yere giderken bilmediğim bir durakta inip hemen eve geri dönüyordjm 😂😂 o yüzden öneremicem Allah yardımcınız olsun şey yani iyi eğlenceler demek istedim 😂