[silindi] Adosunannesi oglumunkini 3 yasina kadar bizden ayri bebek deterjaniyla yikamistim muhtemelen kizimi okadar beklemem en fazla 2yas😊
mobesebesir Adosunannesi 1 yaşına kadar ayrı yıkadım sonra birlikte atmaya başladım 9 kilo makine hepsi dolmuyor du bile. Elektrik pahalı su pahali deterjan desen öyle.
Busra2089 Adosunannesi 1 yaşından sonra 1 2 kıyafetini atıp denedim deterjanlar tenine alerji falan yapacak mı diye herhangi bir aletjik reaksiyon göstermediği için devam ettim şu an 16 aylık beraber yıkıyorum..
PamukPrensesannesii Adosunannesi Ben 6 aylıktan beri beraber yıkıyorum. Kendi kıyafetlerimize de bebek deterjanı kullanıyorum (granül Matik )
FaDo0807 Adosunannesi ¾ aylıkken ama sadece bebek eşyaları az ise 3-5 parça için makina çalıştırmak istemiyorum yoksa ayrı yıkarım. Ama beraber yıkarsamda yine bebek deterjanıyla yıkıyorum.
etikaram7 Adosunannesi benimki 15 aylık ama ayrı yıkıyorum ve her zaman ayrı yıkamayı düşünüyorum ben. Büyüse bile bizimkilerle iç içe olması bana hijyenik gelmiyor
sarmaliklahana Adosunannesi Bende öyle yaparım heralde. Sonucta iç çamaşırı onlarla bizimkiler cok farklı. Gezdiğimiz girdiğimiz ortamlar farklı. Hemde içime sinmez. Ama 1.5 yastan sonr anormal detarjan kullanmaya başladım ben kzııma. Suan tam 2 yasında sorun olmadı
cicekannesi12 Adosunannesi yani bana göre ayrı yıkamak daha kolayıma geliyor şuan 10 aylık kızım ama kaç yaşında olursa olsun ayrı yıkarım gibime geliyor derli toplu bence sepetide ayrı bir yerde okumuştum 2 yaşından sonra bir yıkanabilir diyordu fikir olsun size