Ebrusph_ leke serumunu aldım işe yaramadı baya da düzenli kullandım lekelerde sıfır değişiklik var saç toniğini aldım gebelik sonrası dökülme gideriyor diye gidermedi düzenli kullandım yine ama olmadı aradan baya zaman gecti kullanmayo falan bırakmıstım artık kendiliğinden düzeldi dökülmem bir sadece koltuk altı köpük var beyazlatıcı o bir tık actı rengi ama baya düzenli kullanmak gerekiyor