Kızlar merhaba, günde 6-7 adet kullanıyorum ama 1 taneyi tamamen içemiyorum fazla geliyor yarısında söndürüyorum ama atmıyorum daha sonra tekrar içiyorum. Eşimde yarım içmek çok tehlikeli at içme o şekilde diyor. Alışkanlık olmuş. Bu şekilde daha mı zararlı ya da bu şekilde içen var mı🚬