Nurrrrrr233 Kızlar kulak deldirmeyi ne zaman yaptınız kızım 8 aylık doktor steril ortamda olur dedi ama nerde yapılır erkenmi bilemedim ?
Gzdzeynep Nurrrrrr233 kendisi istediğinde delindi çok istediği için ağlamadı ve mutlu oldu. 4 yaşında küpelerini çok severek takıyor. bence bekleyin zaten kendileri istiyorlar travmasız bir şekilde olur.
Aybuke_ Nurrrrrr233 valla ben hangi doktora sorduktan 3 yaşından önce yapma erken dediler zaten coronq cikti yapmam imkanszladti ne güzel ayıkken yapcaktk bitecekti gecen sene anneme gidince orda eczaneye yaptrdm3 .5 yaşındaydı kziim smdi oğlum oldu kizz olsaydı ayıkken yaptırıp kurtulcak5m
Haffuse Nurrrrrr233 tabancayoa delindi, kulagina pamuk gibi birseyle tikarsan iyi olur cunku tabancanin sesi rahatsiz ediyor, agrisindan cok o sese agladi. Kuru tuttum hep, ve kupesini aylarca degistirmedim. Sorunsuz sikintisiz iyilesti cok sukur