senapulim TV açarak bebegini kendi ellerinle mahfediyorsun gelişimi için çok zararlı geç değil bir an önce sonlandirmani tavsiye ederim TV yerine bebeğinle ilgilen konuş dil gelişimi için ayına göre oyuncaklar al motor gelişimi için TV izlerse robot gibi bi çocuğun olur daha çok erken bazı doktorlar 2 yas diyor bazıları 4 yasa kadar yasak diyor benn 4 yasa kadar acmamayi düşünüyorum şuan 16 aylık TV tablet telefon nedir bilmez elimden geldiği kadar 4 yaşına kadar uzak tutacam🙏