Olric11 evet evet biz de geçen botlarimizi giymeye calistik ,spor kiyafetlerin altına abiye pullu ayakkabilar giyiyor ,her kıyafet onu sıkıyor,üstünde Minnie mause ,hello kitty ,Snoopy veya güzel bir kahraman olmasa giymiyor ,renkler hep aynısı olacak tek bir renk uyumuszlugu olmayacak açık ve koyu tonlara bile dikkat ediyor ,ben de bazen izin veriyorum ama iş bazen atletli külotlu çıkmaya varıyor ,tüm yaz heryere nerdeyse mayoyla gittik diyebilirim mesela daha neler neler ,sabredip bu sürecin geçmesini mi beklemeliyim ,geçecek mi ondan da emin degilim 😔