Malum havalar serinlemeye başladı. 6,5 aylık kızımı dışarı çıkarırken ayaklarına ne giydirsem bilemiyorum. Özellikle havalar soğuyunca tek çorap yeterli gelmeyecek. Siz bebeklerinize neler giydirdiniz/giydiriyorsunuz? Henüz yürümeyen bebeler için önerileriniz var mı?