Canim anneler.dün Akşam biraz rahatsızlandım. heryerim ağrıdı.birazda grip belirtisi sanırım. Acilde serum takıldı. İçinde c vitamini olan bi karışımmıs. Doktor 13 saat emzirme dedi. Bende sagarak besliyorum. O kafayla sormamisim .şimdi sagdıgim sütü dökmeli miyim. Sagmakta çok zamanımı alıyor üzülüyorum da emek çekerek yapınca. Ama sağlık daha önemli. Doktor öyle çok yan etkisi olmaz ama 13 saat emzirmesen tedbir amaçlı daha iyi demişti. Ne yapmalıyım