Kızlar oğlum 11 aylıkken hastanede doktor 45 cm ölçtü. Dün tam 12 aylık sağlık ocağında 44.5 ölçtü hemşire. Ben şimdi evde baktım 46 cm. Doktorun ölçümüne göre 1 ayda 1 cm uzamış bence.
Hani kafasında çıkıntı var ya, ben ordan tutuyorum tam kaş üstünden ölçüyorum. Hemşireye baktım o çıkıntının en altından tuttu neredeyse ensenin üstü yani. Ondan yanlış çıkmış olabilir mi.
Kafa arkasındaki çıkıntı ve kaş üstünden ölçülmez mi ?