Oz_ge1 Yaklaşık 4 gündür ateş ile başladı burun akıntısı ve öksürük devam ediyor ateşi yok öksürüğü için ne yapabilirim nasıl geçer yardımcı olur musunuz lütfen
atlassmoms Oz_ge1 nebülizatör alın içine eczaneden saf serum suyu alın maske gibi takın burnuna öksürüğü hafifletecektir. Bide pekmez de verebilirsiniz
gencmom_ Oz_ge1 doktora gidip gerekli ilaçları kullanman gerek ama şöyle bi video izlemiştim cocugun ayağına sarımsak sürüp o geceyi rahat geçmesini sağlıyor
Oz_ge1 gencmom_ Dr gittik antibiyotik kullanıyoruz ama içmek istemiyor tukuruyor zorla veriyorum serum fizyolojik de sıkıyorum