Asel_annesi ama belki de devlette duzgun bakmadilar bazen mumkun olabiliyor,ozellere genelde bende guvenemiyorum ama saglik ve can söz konusu olunca eger o an öyle olmasi gerektiyse gerisini pek dusunmemek lazim.bende normal yapcaktim 9cm acikla gttim özele ama durusu ters oldugu icin sezeryan olmustum.ozele gtmeden once de devlete gttim orda ters mi duz mu bakmamislardi o sekilde zorlasam belki de rahmim yirtilcakti bebek zarar gorcekti…yani öyle miydi böyle miydi cok da uzulmemek lazim.aslinda iyi ki sezeryan olmusum.cunku normal dogumda bazen cok dikis atiliyor veya asiri zorlanmadan rahim sarkmasi fln oluyo vajina genislemesi….ayy bunlari okudukca geriliyrm iyi ki normal olmamisim diye.her seyde vardir bi hayir.2.de normal yapsam diye dusundum hatta doktor izin verecekti yani imza atmam karsiliginda tum riskleri goze aliyorsan dene ama bana kalirsa yapma cok riskli dedi.anlatti guzelce ve sonra o olumsuzluklari da dusununce degmez dedim 2.de sezeryan oldum.ne kendimi ne bebegimi riske atamazdim.