esmanur433 Merhaba kızlar herkes diyor ki 40 ı çıkana kadar sakin olan 40 ı çıktıktan sonra huysuzlaşır 40 ı çıkana kadar huysuz olan çıktıktan sonra sakinleşir diyorlar nedir bu illa 40 meselesi ya 😅😅
Mrvsmt2502 esmanur433 herkes kafasına göre bi şey uydurmuş bide şey var 40nı çıksın rahatlarsın 3 ay geçsin 6 ay geçsin 9 ay geçsin yaşını doldursun vs vs rahatlarsın diye uzayıp gidiyor liste 😂
gencmom_ esmanur433 yalannn aşırı sakindi bebeğim asla sesi çıkmazdı kaynanam oğlunun da öyle olduğun 40 dan sonra yaramaz olduğunu söyledi çok ağlar kesin demişti çocum atak ayına kadar aşırı sakindi 7 ayına kadar sonradan sesi çıkmaya başladı 🤣
gurturk esmanur433 40ına kadar sakindi 6 aylık oldu halasakin bir bebeğim var he konuşuyorlar evet sana kafayı yedirttirmek için başka bir şey yok yani
Birdunyabircennetannesi esmanur433 Denilenlerin hepsi yalan fjdjddj Mesela bana 40 çıksın düzelir 3 ay dolsun uyur 6 ay dolsun sakinleşir 1 sene dolsun uyur Senesinde net uyur artık dediler Sonuç hala uyumuyor 😅
esmanur433 gencmom_ ooo önceki ataklar bile etkilememiş maşAllah bi tek 7. Ay etkilemiş süper bizimkiler de öyle olur inşAllah herkes sıkıştırıp duruyor benide 40 ı çıksın rahatlarsın 2 aylık olsun 3 aylık olsun beni geçiştiriyorlar gibi daha çok ama bilemiyorum 😂
esmanur433 gurturk evet ya benimki fe çok huysuz bi bebiş değil daha 26 günlük zaten illa diyorlar 40 ı çıkınca gör bide sen atak haftasını gör bi de sen dişi var aşısı var ay psikolojim bozuldu resmen 😂
gencmom_ esmanur433 ben daha yeni öğreniyorum o aylarda atak olduğunu 😂 gündüz uyurduk gece oyun oynardık max 2 saat falan asla ağlamazdı sesi cıkmazdı ve cogu insan nasıl bebek bu demişti 😅
gurturk esmanur433 hiç bozulmasın tabi ki dişi çıkarken büyürken ağlayacak anne isteyecek onun dışında gayet sakin bir bebeğim var seninki de öyle olabilir hiç ağlamayan bir bebek mi olur ya insanlara hiç takılma hep konuşurlar
jap esmanur433 hiç alakası yok. Dinimizde zaten bebeğin kırkı diye bi olay yok. 40 gün lohusa kadının toparlanma süresidir
esmanur433 jap bende anlatmaya çalışıyorum anlatamıyorum dışarı çıkıyorum diye deli oluyorlar ama dinlemiyorum 😅🙈
esmanur433 gurturk orada öyle valla ne kadar ağlarlarsa da bize ihtiyaçları olduklarını unutmamak lazım tabi🥹