3.5 yaşındaki kızım 2haftadir evinize yakın özel bir kreşe gidiyor kızım konuşuyor ve kendini ifade edebilen sosyal bir çocuk normalde eve gelince filan konuşmaya ve gününü anlatması için onu teşvik ediyorum laf arasında kreşte bir CEZA ODASı nin olduğunu ve yaramazlık yapan erkek çocuklarınin gönderildiğini ve oraya gitmek istemiyorum ben çok korkuyorum dedi bunları duyunca şok oldum öğretmeniyle konuştuğumda böyle bir uygulamanın olamadığını söyledi ve beni resmen geri püskürttü kızım bazen hayal dünyasına yönelik şeyleri söyler ama bu kelimeyi nerden öğrenmiş olabilir TV ye de bakmıyor kreşe başladığından beri çıldırıcam almayı düşünüyorum ne yapmalıyım acaba