Zuhal44 10 aylık bebeğim var emzirdigim için cezerette kullanıyorum geçen ay 3 kere üst üste adet kanaması gördüm bu ayda kasıklarım çok ağrıyor sanki hasta olacak gibi ama olmadım 2 hafta geçikti gebelik değildir umarım