damiiss Oğlum 9 ay 18 günlük soğuk algınlığına yakalandı doktor peditus diye ilaç yazdı ama içinde 12 yaş v üstü için yazıyor ben napacağımı şaşırdım içirsem mi içirmesem mi? Aranızda kullanan oldu mu