123456e Arkadaşlar bebeğim 2 aylik. Kontrol e götürdüm bu ay 500 gram almış doktorun az almış dedi Mama takviyesi yapalım dedi. Önce emzir sonra Mama ver dedi. Meme reddi yapmaması için ne yapmalıyım
Masalalya1 123456e biberon yerine kaşık biberon kullan canım meme reddi olmaz.. ben bebeğimi emziriyorum ayrıca sağıp kaşık biberonlada içiriyyorum
Metemommy 123456e ben lansinoh biberonla mama veriyorum meme reddi olmadı , ama genelde kaşık biberon tavsiye ediliyor .
ArdisinAnnesi 123456e Kalık biberon veya eds yöntemi deneyebilirsiniz satılıyor diye biliyorum meme emerken minik bi kateterle de mama gidiyor bebek memeden aldığını sanıyor