dhm18_09 1 haftalık lohusayım bebeğim emiyor. Sol göğsümü emerken sağ göğsümden süt çok akıyor sizce bebeğim emerken diğer göğsümü göğüs pompası ile sağmalı mıyım yoksa almalı mı. Biberona alışır tembel olur diye çevremdekiler sağma diyor
Toman dhm18_09 sağım yaparak sütünüzü boşaltmanız lazım ama sağdınız sütleri biberonla değil enjektörle yada kaşık biberonla vermelisiniz yoksa bebeğiniz biberona alışır hem sağım yaparsanız sütünüz artar
Busra986532 dhm18_09 evet alışmaya çok öeyilli oluyır göğsüm aşıro yara olduğunda kullandım biberondan süt yoğun gelince alışma oluyor.