D0-2023dmb Kızlar 6.5 aylık bebeğim sabah kalkınca bir yumurta sarısı haşlıyorum içine tahıllı cici bebe 3 tane katıyorum birde mamayla ıslatıyorum 30 cc felan öyle ezip yediriyorum bu yeterli mi kahvaltı için sizce
Ecrininanasi D0-2023dmb yeter bence zaten doyması için değil tadımlık olması lazım daha yeni başladıysa ek gıdaya
AviL06 D0-2023dmb şimdi cici bebe karşıtları gelir 😇 ek gıdada önemli olan doyması değil tadım yapması zaten.. 1 yaşına kadar doyması için temel besin anne sütü veya mama olacaktır 🥰bence de yeterli 👍🏻🌹
Sebusebu D0-2023dmb cici bebe verme, onun yerine kendin yapamazsan cok güzel el yapımı bebe bisküveleri var mamma markası filan daha sağlıklı. Karşıt oldugumdan değil şuan çok küçük ondan. Başlarda ben böyle yapıyordum smdi 20 aylık arada cici bebe veriyorum
D0-2023dmb Sebusebu tamam canım tadıma başladığımda bi iki kaşık veriyordum da şimdi de yenımbaşladım sayılır 😊